måndag 1 augusti 2011

Random skit. Copy paste som jag tyckte var rolig.

Riktigt uttråkad. Hamnade i en debatt på nån hemsida angående könsroller (dvs kvinnor i köket osv...)

 Det mesta var bara jag som försökte få nån att reagera. Till sist kom det fram en kille/tjej som tyckte att mina åsikter var radikala. Och då tänkte jag testa hur långt jag kunde gå utan att personen skulle märka att jag trollade.

Jag tror det sprack efter detta.

"I think men should be out working and women should stay home cooking, cleaning and taking care of the children."

"Im gonna ignore the last part, did you know that alot of men stay at home too?"

"Yeah but they are faggots"

"Faggots...?"

"Homosexuals, gayboes, buttpirates, whatever you want to call them."

"So you're calling my dad a faggot?"

"He stayed home and took care of you?"

"Yes."

"Yeah, your dad was a raging homosexual. No offence"

"Im gonna stop arguing with you now, either you are trolling or you are really stupid"

"Yeah and your dad was a faggot"

Jag tror jag skratta i 10 min minst.

/Blatte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar