tisdag 16 augusti 2011

Hur man är cool.

Nu när du har massor pengar, brudar och muskler tror du kanske att du är klar? Fel. Vadfan ska du med dom till om du inte är ascool och har 1000 vänner på facebook och kan skryta om det? Socialt efterbliven? Inga problem! Jag, Blatte, ska lära er hur man blir jätte cool!

Steg 1: Dina kläder. Folk hatar när folk klär sig normalt. Jeans och t-shirt? Är du nån slags bög? Släng skiten och fixa lite mjukisbrallor (Bonus om dom har rastafari/marijuana dekaler på dessa) och luvtröjor. Mörka färger helst. Du vill fan inte uttrycka känslor med dina kläder.

Steg 2: Ditt beteénde. Behandla alla som du inte känner som skit. Och alla du känner likadant. Försök att svära så mycket som möjligt. Börja röka eller snusa och gör det framför dina lärare. Alla kommer tycka du är en legend.

Steg 3: Du kanske inte är en så intressant person, men det vet ju inte dina kompanjoner. Hitta på en massa skit. Bra lögner innefattar:

"Jag har en rik farbror i USA och när han dör kommer jag ärva av honom"
"Jag är inte oskuld"
"Jag FÅR dricka och röka/snusa för mina föräldrar, det e fan dom som köper åt mig!"

Steg 4: Vid det här laget ska du bli bjuden på alla fjortisfester. Är du inte bjuden? Då har dom bara glömt att bjuda dig. Åk dit, var högljudd tatta, sprit och spy på deras altan. Då vet dom att du kan festa!

Följ dessa steg och jag garanterar att du kommer bli ascool med 1000 vänner på Facebook!!

/Blatte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar