fredag 5 augusti 2011

En grej.

Som hände mig idag. På riktigt. Jag lovar.

Var ute med morsan för att antagligen räcker inte 200 stycken tröjor. Så hon ville köpa fler. Jag körde min rutin, gick in, sa vilka färger som jag tyckte om och vilken storlek jag hade. Sen så gick jag därifrån och "litade på att hon skulle köpa rätt kläder". Inte för att hon brukar köpa saker jag inte har på mig men...

Iallafall.

Jag gick runt lite och gick såklart in i en spelaffär. Jag är ju en äkta gamer. Väl inne så kollade jag lite på billiga begagnade spel och lirade lite på demo exemplaren dom har. Efter ett tag kommer en tjej in. Och fy-helvete vad snygg hon är. Tänkte inte så mycket på det men började bli lite intresserad när hon gick till PC hyllan och läste på ett WoW:Cataclysm fodral.

Eftersom det inte var min hemstad så tänkte jag "äh vafan, kommer aldrig se henne igen, snacka med henne". Konversationen gick ungefär såhär.

Jag: En tjej som spelar wow, din pojkvän måste vara överlycklig.
Snygg tjej: Hahah jag har ingen pojkvän.

icanfaptothis.jpg

Vi snackade lite och kom på att hon var ifrån en närliggande stad (närmare än var jag var då). Rolig, snygg och spelade wow. Perfect combo...

Plötsligt så hörde jag min telefon ringa.

MAMMA: DU MÅSTE KOMMA HIT NU!
Jag: Va...?
M:KOM!

Det lät brådskande så jag gick ut och mötte henne. Sa bara att jag var tvungen att gå. Big mistake.

M: Dom här fanns bara i blå och du ville ha svart/grå.
J: Men köp dom inte då!
M:...

Gick tillbaka och kunde inte finna tjejen igen.

Jag blev cockblockad av min egen morsa.

fuckmylife.jpg

/Blatte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar