tisdag 24 maj 2011

Derk och Heinz

Var ett tag sedan det var en schysst random historia, därför ska jag skriva en från min otroliga fantasi.

Arslet kliade, Derk hade precis dräpt en neger på skithuset. Han kände sig rätt så hungrig och gick därför till köket.

Handtaget till skafferiet vreds om, Derk rotade runt och hittade sitt favoritkäk, lakritspipor. Dessa lakritspippor var något speciella, istället för det rosa som är i pipan så var det Naken-Jannes pubishår.

Från ingenstans kom en minst 10 meter hög brunbjörn beväpnad med två stycken motorsågar.
- Hej jag heter Heinz, och jag undrar ska jag börja odla porr-mustasche?

Påverkad av pubishåret så gjorde Derk det stora misstaget att säga nej, Heinz slet han i stycken och kliade sig i arslet....

Fortsättning följer....

/Svenne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar