söndag 29 maj 2011

Andra delen (blattestyle).

Heinz märkte att han hade kliat sig själv i arslet. Nåt han aldrig hade gjort förut. "Varför kliade jag migsjälv i arslet, nu kommer jag få klamydia" Utbrast han. Heinz gick vidare till sitt hak för att börja på sin porr-musch. Plötsligt  märkte han att han hade ett stort sug på lakritspipor! Derks favorit snack. Han hörde röster inuti sitt huvud. "Lakkupippu, lakkupippu..." viskade dom.

Heinz blev rädd och började springa i cirklar och skrika. "VEM ÄR DU?!" skrek Heinz förtvivlat. "Det är jag, Derrrrrrrrks ande.., Lakkupippu...." viskade Derk. "åh neeeeeeeeej" gnällde Heinz lite odramatiskt, såsom brunbjörnar gör. "Vad gör du här" frågade Heinz skrajset. "Jag har lite unfinished buisness innan jag kan passera vidare till valhalla. (just det, Derk var en viking. Kanske skulle ha sagt det tidigare men... varför kom vi inte på det tidigare? Ajja wtf, nu fortsätter vi)

"Och det är..?" Frågade Heinz.

"Fapa i motvind" sa Derk. "Fapa i motvind..."

To be continued...

/Blatte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar