onsdag 2 februari 2011

5 Minuter av allt jag tänker på.

Tänker skriva ner alla mina tankar bokstavligt under loppet av 5 min. Kanske sensurerar en del namn. Kan inte tänka i 5 min utan att tänka på en person. Here goes.

Vad har jag runt mig? Iphone, hubba bubba och mina hörlurar. Tänker på ingenting för att jag kan, undrar hur det står till med dom. Vilka är dom? Och varför tänker jag på dom? Några ansikten poppade upp i skallen på mig. Jag vetefan. Alla kanske, eller kanske en speciell person? Men nog om dom, det, inget. Hahaha vad roligt man kan ha. Nu blev jag fett sugen på glass. Varför är glass så gott? Fett kallt. Ice cold. Paranoidheten svämmar över. Är det nån under sängen? Nej, då skulle jag vara död nu. Tänk om jag redan är död, och allt bara är illusion av verkligheten som jag ser som en after death dröm, typ inception, fast inte lika fucked up. Allt är fucked upp. Allt och alla. Men de mesta är riktigt bra på att dölja det. Fan bryr jag mig för? Ännu en av livets mysterium. Hur lång tid har det gått? Kanske 3 min. Nej, 4 min 20, 21, 22, 23 sek. Skulle kunna hålla på så forever. And ever and ever and ever. Asså sluta. Nu pratade jag högt med mig själv, svor åt min matta. Den är smetig. Smet. Lol.

/Blatte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar